HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Advantage fjärrkoder
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

hali
Member

374 Posts

Posted - 2002/11/09 :  13:24:50  Show Profile  Visit hali's Homepage Send hali a Private Message
Är det någon som lyckats styra en Advantage förstärkare med en "multifjärr" och isåfall med koder för vilken annan maskin?

Min metallfjärr börjar ge upp och det dröjjer några veckor innan jag får min nya. Vore shysst att kunna sänka volymen från de 62 den råkar stå på just nu

Say's who!?

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2002/11/09 :  15:31:36  Show Profile Send Pjotre a Private Message
Tjena Hampus!! Mitt råd är att ringa Lasse eller Calle på Hifi Consult. Är det möjligt att styra den med en multifjärr är det dom som vet hur du ska göra... 0322-636666 är nummret...
Go to Top of Page

hali
Member

374 Posts

Posted - 2002/11/09 :  15:56:19  Show Profile  Visit hali's Homepage Send hali a Private Message
Ta't lungt, redan gjort juh (beställt ny alltså)

Ångrar mig lite då jag ska pensioner stärkaren inom kort, men men.. alltid bra med en fjärr till prylarna om man får för sig att sälja.

Är snoklös förresten, råkade sälja mina audioquest'ar lite förhastat härrom dagen. Sitter och kör en 85k+ anläggning med sega EEK snören .

Behöver jag nämna att det inte har låtit såhär illa på bra länge

(Har lyckats få ner volymen till 25 nu iaf.. lagom lyssnignsvolym.)

Say's who!?

Edited by - hali on 2002/11/09 15:59:05
Go to Top of Page

Pjotre
dr. kursuppgång

3276 Posts

Posted - 2002/11/09 :  17:40:05  Show Profile Send Pjotre a Private Message
Snokar... Hmmm... Det är inte försent än... ;o)
Go to Top of Page

hali
Member

374 Posts

Posted - 2002/11/09 :  18:46:58  Show Profile  Visit hali's Homepage Send hali a Private Message
Mmm.. Transparenterna lockar lite. Fast dom känns för dyra, kanske är ett steg i rätt riktning iallafall.

Gjorde just ett försök att lyssna till lite Eva Cassidy med ganska mediåkert resultat, någon "hifi-kick" blev det inte direkt.

Måste jag rätt på ett bra försteg också.

Say's who!?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000