HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Svensexa i Sthlm
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2006/04/29 :  12:24:25  Show Profile Send Terminator a Private Message
Hej,

Jag och några kompisar ska hålla i en svensexa för en kompis i Sthlm nu till sommaren. Jag är grön på området och vänder mig därför till er mer livserfarna () hifi-vänner med tips på vad man kan göra i Sthlmstrakten. Gokart, fallskärm, stridsbåt 90?

Om ni har tips på konkrekta arrangörer får ni gärna komma med det!

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2006/04/29 :  15:20:44  Show Profile Send Roq a Private Message
Tror det finns nåt roligt ställe en bra bit söder om stan där man kan köra fyrhjulingar, folkracebilar, ombyggda bilar som t.ex. styr tvärtom etc. Kan tänka mig att de är vana vid svensexor. Jag hörde talas om det förut men kan inte komma på vad de hette.
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2006/04/29 :  15:24:21  Show Profile Send Roq a Private Message
Kan ha varit det här:
http://www.actioncenter.se/
De verkar ha "klassiska" svensexe-aktiviteter
Go to Top of Page

lbstr
Member

137 Posts

Posted - 2006/04/29 :  17:29:35  Show Profile Send lbstr a Private Message
Narva Boxningsklubb i Vasastan. http://news.narva.com/
Din kompis får sig ett träningspass med efterföjande match mot en riktig boxare. Körde detta med en kollega för ett par år sedan. Hur skoj som helst.

edit: stavfel

Edited by - lbstr on 2006/04/29 17:30:23
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2006/04/30 :  11:03:36  Show Profile Send 10 a Private Message
Ett potentiellt problem med boxningen. Om den blivande brudgummen vet att boxas lite, riskerar motståndaren att triggas mer än önskvärt. Blåmärken i ansiktet lite lagom inför bröllopet är ingenting som gör svensexegänget populära hos bruden!
Go to Top of Page

10
Member

732 Posts

Posted - 2006/04/30 :  11:06:22  Show Profile Send 10 a Private Message
Tips: jag var med och svensexade hos Svenska stuntgruppen i Bromma. Vårt offer fick testa allt möjligt, t o m att brinna (under väldigt kontrollerade former!) och det hela var mycket uppskattat! Dock är mannen i fråga väldigt filmintresserad, så lite tanke var det ju bakom, men riktigt ballt var det i vilket fall!
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2006/04/30 :  14:21:55  Show Profile Send Terminator a Private Message
Tack för alla tips!

Jo upplägget ska ju gärna gå hand i hand med brudgummens intresse på något sätt. I det här fallet samlar han på gitarrer och gillar att spela/komponera egen musik men tyvärr har han redan egen studio :
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000