Jag har hittat denna sida där man kan lyssna på hela skivorna. Det finns 20 skivor där för lyssning åt gången. Just nu ligger bl a hela Springsteens och Knopflers senaste skivor ute för lyssning.
Vill bara tipsa om denna kanon sida igen. Jag har inte hittat något liknande tidigare iaf.
Just nu ligger bl a hela Jewels kommande skiva ute för fri lyssning i OK kvalitet om man har bandbredden. (Obs hela skivan och inte bara 30 sekunders klipp)
Fler som ligger där just nu är Pearl Jam, Neil Young, KD Lang mf...
Alldeles fantastiskt kul sajt! Tack för tipset. Får jag samtidigt slå ett slag för World Party som ligger ute för lyssning just nu. Den släpptes för några år sedan i europa, och först nu är tiden tydligen kommen för USA. Jag tycker den har klarat tidens tand bra. Lyssna och döm själv! World Party består i huvudsak av Karl Wallinger, en avfälling till Waterboys. Det är dock mera pop i beatles och ELO:s anda på "Dumbing Up". Än en gång - tack för tipset. Hoppas fler på forumet upptäcker möjligheten att lyssna in sig på nya plattor i sin helhet. Gabe
Mvh/Henrik --------------------------------------------------------------------------------------------------- Mitt system: Von Schveikert db99, Audio aero capitole Prestige SACD SE Octave V70 samt strömrenare från Agile