HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Varning för källarförråd ;-)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2006/04/22 :  15:45:07  Show Profile Send mace a Private Message
Japp !!!!!! Det händer konstiga, Nay!, oförklarliga saker i källarförråden i hyresbostäder

Jag vågade mig ner igår för att ta fram sommardäcken ur sin vintedvala.
Tro det eller ej, men det lilla gimmiätande källarförrådsodjuret har varit framme

Jag är SÄKER på att det var fyra lagliga däck som jag låste in i höstas. Men nu ramlar det utett gäng sletna fula, nästintill olagliga däck
185-65-15 har minskat i omkrets, MONSTRET har tuggat i sig minst ett par millimeter

Arghhhhh! Nu måste pengar läggas på trååååksaker istället för...tja roliga saker

Nåja.... Solen skiner och jag hittade en 7-8 skivor i nyskick på loppis idag. Går kanske nästa på ett-ut då?

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/04/22 :  15:49:11  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Be ware off the rubber monster

Huserar som oftast i hyresfastigheter

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

UrSv
Member

2786 Posts

Posted - 2006/04/22 :  16:03:46  Show Profile Send UrSv a Private Message
Hade samma problem när jag skulle byta in tjejens bil förra månaden. Då visade det sig att en kille i Stockholm precis hade köpt ny bil och bytt hjul så jag köpte fyra stycken 185/65/R14 oanvända sommardäck på fälg för SEK 2000. Rackarns mycket billigare än bara däck och dessutom mindre jobb. Blocket to the rescue...
Go to Top of Page

cittroman
Member

2471 Posts

Posted - 2006/04/22 :  21:14:41  Show Profile Send cittroman a Private Message
http://www.dackonline.se/

http://www.alven-ingvarsson.se/


En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)

PS.Horn hör hemma på Älgar och
glas är gjort av grus DS ;-)


Ju mindre desto bättre gränsen går vid 4"
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2006/04/22 :  21:29:32  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
I mitt förråd så åt dom rackarna upp rubbet med cord och allt

http://www.blocket.se/vi/7939334.htm

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

Passerati
Member

3449 Posts

Posted - 2006/04/26 :  20:18:30  Show Profile Send Passerati a Private Message
Hårt har själv förvarat sommarsulorna på säker plats, men snart ska de på bilen

Om ni ska handla komplett billigt tycker jag ni ska ta en titt på :http://www.infosite.se/allaPaket/sPaket/index.htm
17 tum komplett med däck/bult osv från 5900 spänn är billigt.
Edit:
20 TUM - från 15.900:-
19 TUM - från 11.900:-
18 TUM - från 7.900:-
17 TUM - från 5.900:-
/Edit

// Passerati

Edited by - Passerati on 2006/04/26 20:23:33
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.59 sekunder. Snitz Forums 2000