HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 B&W Matrix 3 *sänkt pris*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/04/13 :  10:12:36  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Låter kanon, dubbla 8:or, alla element perfekta men bör faneras om.

Endast 5000kr, Malmö

4 0 0 0 kr bättre ljud för fyratusen är jobbigt att hitta.....

Artphotography

Edited by - Burmäster on 2006/04/19 13:48:57

Burmäster
Fd. Dan

2853 Posts

Posted - 2006/05/09 :  20:00:56  Show Profile  Visit Burmäster's Homepage Send Burmäster a Private Message
Ärligt, jag är förvånad att ingen har svarat på denna De låter faktiskt väldigt bra, har man bara lite kräm i steget så kan man få seriöst ljud ur talarna. Visst, de är lite repiga och har några år på nacken, men har man liten budget så blir det förmodligen en glad överraskning vid lyssning.
Går alldeles utmärkt att koppla in här hemma för ordentligt test (3,5mil malmö), de står i garderoben.....
Kan tänka mig byte till en bra sub till 2kanal musik. Måste dock vara duktigt snabb då den paras med Totem model 1 Signature jag betalar givetvis en slant emellan till en passande sub...

Artphotography
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000