HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Vincent SA31 i nyskick
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

emil
Member

586 Posts

Posted - 2006/04/03 :  21:22:35  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
Säljer mitt fina Vincent försteg till förmån för uppgradering. Det är 6 månader gammalt och i absolut nyskick med alla originaltillbehör
Låter väldigt mjukt och fint utan att att bli tråkig och livlös. ett riktigt fynd om ni frågar mej, kan skickas över hela landet.



Nypriset är väl ca 5000:- och jag hade tänkt runt 2600:- + frakt. Det borde vara ett bra pris för ett 6 månader gammalt SA31 försteg.

emil
Member

586 Posts

Posted - 2006/04/04 :  09:24:02  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
Lite fler bilder på härligheten



Go to Top of Page

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2006/04/04 :  11:01:42  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message
Hade det vart i grå/silver färg så hade jag tagit det.
Kan dock hålla med dig om dina ljudliga intryck av SA31. (har ett själv)

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page

emil
Member

586 Posts

Posted - 2006/04/12 :  15:12:43  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
nytt pris 2200:- ink frakt
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000