HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 italiensk designripoff eller oem?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

regner
Member

899 Posts

Posted - 2006/03/27 :  16:29:22  Show Profile Send regner a Private Message
Jag vill minnas att jag såg en bild på en italiensk förstärkare här på forumet ett litet tag tillbaks som såg identisk ut som den här, eller är det bara mitt minne som spelar mig ett spratt?




förstärkaren heter CHPO A8000MK II och saluförs av hifitone i Kina.

jos
Member

815 Posts

Posted - 2006/03/28 :  08:49:06  Show Profile Send jos a Private Message
Jo, dragen från Pathos finns ju helt klart, men de är ändå väldigt olika. Kan helt klart vara OEM iofs, eller det lär det ju vara...
Go to Top of Page

Akhenaton
Flippersamlare

1017 Posts

Posted - 2006/03/28 :  09:44:26  Show Profile Send Akhenaton a Private Message
Det är ju knappast OEM tillverkning det handlar om med tanke på att alla Pathos förstärkare handgörs i Italien..

Den är ju inte identisk heller utan dom har snott vissa designdrag...

Give me my medal because I bleed for it.
Go to Top of Page

regner
Member

899 Posts

Posted - 2006/03/28 :  10:37:30  Show Profile Send regner a Private Message
nja, det är inte Pathos jag menar. Jag har sett alla deras produkter och som ni säger så påminner de enbart om varandra. Jag tänker på någon annan föstärkare... den kanske inte ens var italiensk!?
Go to Top of Page

rannagarden
Reportage-Harry 2006

4161 Posts

Posted - 2006/03/28 :  11:20:33  Show Profile  Visit rannagarden's Homepage Send rannagarden a Private Message
Jag har för mig att denna förstärkare eller liknande var med i nån tråd om "snygga" apparater eller design eller nåt. "Världens snyggaste..." nånting? Massa snygga bilder på grejor... Nått om fult och snyggt inom hifi.

M
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000