Author |
Topic |
|
swingpjatt
Member
338 Posts |
Posted - 2006/03/23 : 11:45:07
|
Hej är det någon som äger eller har lyssnat på denna och kan dela med sig av omdömmena. Den har fått hyfsade recensioner utomlands. André |
Handla nu! svepningen har inga fickor. |
|
Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben
6797 Posts |
Posted - 2006/03/23 : 15:33:40
|
Jag har hört den hemma hos en bekant och den lät helt ok och lät väldigt neutral, men för att kunna bedömma den bäst så bör man pröva den hemma i sin anläggning.
/Anders |
Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge. |
|
|
Niklas Svensson
Starting Member
5 Posts |
Posted - 2006/03/31 : 15:20:52
|
Tjena
Använder denna förförstärkare mellan en Gryphon Tabu Century och en Clearaudio Emotion med en väldigt basic Clearaudio MM-pick-up.
Tycker att den funkar riktigt bra. Jag lyckas fa fram mycket kraftig och väl kontrolerad bas. Den känns ocksa väldigt välkonstruerad utan att vara stor.
Om jag i framtiden byter upp mig sa kommer det helt säkert vara en annan Clearaudio förförstärkare tack vare att jag är sa nöjd med denna.
Ha't gött!
Mvh, Niklas Svensson (Spanien) |
|
|
swingpjatt
Member
338 Posts |
Posted - 2006/04/05 : 09:34:22
|
Tack för de synpunkter som framförts, lite klokare blev jag. så detta kan nog kanske vara ett alternativ om man beslutar sig för att hoppa på vinyl igen. |
|
|
swingpjatt
Member
338 Posts |
Posted - 2006/04/28 : 09:02:20
|
Nu har jag haft Smartphonon i 2 dagar och av det jag hittils hört så uppfyller den förväntningarna relaterat till priset och som Niklas tidigare påtalat så är basen väldigt fast och definierad även övriga register spelar bra, så jag tror att den klarar betydligt bättre PU utan att skämmas, så det blir väl nästa steg att uppgradera till. |
|
|
|
Topic |
|