HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nad Master Series... ojojoj!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

FBK
700.000-klubben

7379 Posts

Posted - 2006/03/19 :  22:33:34  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
FBK. det är väl ganska vanligt att folk har en massa konstiga grejor i sina signaturer. Bara på denna sida kan man läsa ganska mycket märkligt i folks signaturer. Smaken är ju som baken du vet, eller så kan man kompostera lite.

Men, smaken ÄR som baken Knoppen

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2006/03/19 :  22:33:59  Show Profile Send ohmega a Private Message
Knoppen: Man kan vara "saklig på ytan" - utan att för den skull har sakliga grunder att ifrågasätta...lite "oskyldigt" så där i form av "en saklig fråga". Och jag var ju inte direkt ensam om att reagera negtivt på nins ifrågasättande...eller hur?

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

Knoppen
Member

3244 Posts

Posted - 2006/03/19 :  22:42:29  Show Profile Send Knoppen a Private Message
Jag har inget mer att tillägga.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/03/20 :  00:36:30  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Ordning i klassen nu grabbar

Läs första inlägget och gå vidare med det.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

shaft
Member

524 Posts

Posted - 2006/03/20 :  09:35:31  Show Profile Send shaft a Private Message
Hej!
Intressant, med en ny serie med ambitioner. Jag får en frågeställning i huvudet dock när det gäller NAD. Hur står sig Silverline-serien mot denna nya serie. Är den nya mycket mer ambitiös gällande komponentval, specifikationer etc. Nån som vet?
/Shaft
PS. Kommer fortfarande ihåg min första lyssning med NAD3020 - DET var roligt ;-)
Go to Top of Page

nin
Semesterfirare

2425 Posts

Posted - 2006/03/20 :  13:17:31  Show Profile Send nin a Private Message
quote:
nin....nu är du bara löjlig.
Har du kapitulerat helt?

Löjlig? Varför då? Jag undra hur han kunde veta att det var förstärkaren han hörde skillnad på och inte högtalare/rum. Det stod inget om hur han hörde dessa skillnader alls.

quote:
Med en så här "hånfull kränkande" text i sin text underst så kan man ju knappast förväntas ha inlägg i högre kvalitet direkt.. Så inget att hetsa upp sig för..

Oj, tog du åt dig? Som sagt, vem som har kvalite på inläggen ska vi kanske inte gå in på.

quote:
Herregud...
Men hur som helst; eftersom jag av "vissa själ" är mkt väl bekant med lokalerna och dess akustik, och högtalarna jag har testat med så tycker jag mig kunna avgöra hur bra förstärkaren är..

Okej, det låter lite bättre.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000