HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Prylar - De finare sakerna i livet
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

LarsTokyo
100.000-klubben

776 Posts

Posted - 2006/03/14 :  04:36:36  Show Profile Send LarsTokyo a Private Message
Jag tänkte vi skulle lägga upp en tråd med olika tips på prylar som vi nödvändigtvis inte behöver, men de är coola, snygga eller skulle passa bra in i vårt hem. Tips på allt möjligt kan postas här. Knivar, soffor, fotöljer, bord, handdukar osv......

Mitt första tips är två vinställ från Danmark. Hade jag fått borra i väggarna där hemma skulle jag satt upp ett.

http://www.bargizmos.com/itemlist.php?MENU=40&ID=26
Överst på sidan.

http://www.wineware.co.uk/Inn+house+vision_more_wine-racks.htm

Nu i North Carolina, USA.

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/03/14 :  04:48:41  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Ja dessa var ju läckra. Dock tveksam till att frun skulle godkänna dem i nya köket.


"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Passerati
Member

3449 Posts

Posted - 2006/03/14 :  05:53:55  Show Profile Send Passerati a Private Message
Riktigt snygga vinställ Zalve, får du bara tag på en minst lika snygg hink att ställa under*
Någon som sett om det är ex gummi inuti, som smiter åt flaskan + vet om dom finns att titta/köpa i Sverige ?
Vore snyggt att ha till flaskor något infällda i väggen, blir ju nästan som en drickbar diffusor

*för nedkommande flaskor vid musiklyssning

Mvh
Passerati
Go to Top of Page

Terminator
Moved on...

1124 Posts

Posted - 2006/03/14 :  22:15:06  Show Profile Send Terminator a Private Message
Vad är grejen med vinställ? Hur snyggt är det egentligen med att ha gammalt glas på väggarna?

Ett riktigt cd-ställ från gotländska GAD. Dock långt ifrån deras snyggaste möbel.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000