HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Arghhh Var är mina PM ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/03/09 :  20:21:30  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Nitram: Boxarna är begränsade till 50 PM.
Var skall man då "annonsera" ? Det är inte första gången som det rensas. Det måste väl ligga på medlemarnas intresse att läsa trådar ?!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/03/09 :  20:22:26  Show Profile Send mayro a Private Message


Och nu kan vi pma för fullt igen ju.. plats finns ju gott om.. Så ser man det så är detta ju kanonbra ju..

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

calle_jr
Reportage-Harry 2006

3228 Posts

Posted - 2006/03/09 :  21:12:33  Show Profile  Visit calle_jr's Homepage Send calle_jr a Private Message

PM funktionen är mycket uppskattad precis som allt annat här på HF. Ibland skulle man dock vilja ha 100 tillåtna i inboxen isf 50, av ren bekvämlighet.

RIKTIGT viktiga saker skickar man inte via PM dock, av självbevarelsedrift. För sådant kan man ju inte heller lita på sin egen hårddisk för böveln.

Han som skulle tagit emot mitt försvunna PM är också försvunnen. Så där sparade man några små slantar

It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
Go to Top of Page

Nitram
Medlem i AÖ

1171 Posts

Posted - 2006/03/10 :  10:38:50  Show Profile Send Nitram a Private Message
quote:
Boxarna är begränsade till 50 PM.

Ok...
quote:
Var skall man då "annonsera" ? Det är inte första gången som det rensas. Det måste väl ligga på medlemarnas intresse att läsa trådar ?!

På startsidan kanske? menar bara att det är lätt att missa en tråd...

Underligt att folk inte läser sina pm, vissa kanske inte har koll på att dom finns? vem vet.

Är egentligen inte ens irriterad över vad som hände... grundtanken var ju att rensa gamla olästa... försökte bara komma med nåra konstruktiva förslag...

Min anläggning
När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla?
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2006/03/10 :  16:35:48  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Förstår det Nitram. Vi har nu utarbetat en modell för att säkerhetställa PM'n vid nästa rensning.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

brewitz
SW-hantering

1624 Posts

Posted - 2006/03/10 :  23:29:35  Show Profile Send brewitz a Private Message
Cool grabbar, vi loser detta till nasta gang. "At the end of the day" ar det ju (som redan papekats) ett entusiastforum --> det gar inte att forvanta sig samma driftsakerhet som i en datacentral med trippel redundans, 24/7 personal mm. Vi gor varat basta men tyvarr har vi andra saker att gora for att overleva. Gnall gor ingen manniska glad. Som sagt ovan, till nasta gang snickrar vi ihop en liten sakrare losning.

//Brewitz

Ps: Ursakta de pricklosa a, a, och o. Jag sitter med en amerikansk skrapdator i en bar och kan inte fixa ett svensk tangentbord.
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000