Author |
Topic |
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 16:58:00
|
Pac: Tjejen som ringde dig talade inte om hur hon fått nys på hififorum?
|
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 18:58:11
|
Hon gick till alla butiker i Stockholm men ingen hade det hon ville ha och sökte hon på nätet och hittade oss. Resten är dokumenterat här.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 19:03:54
|
Aha! Va häftigt måste jag säga. Hififorum är STORT Detta var ju faktiskt en "grej" om jag får säga vad jag tycker. |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 19:28:10
|
quote: Skall vi börja en taävling när det gäller att gissa hur länge systemet syns i bild? Längre eller kortare än 10 sekunder?
2,2 sekunder tror jag
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 20:12:11
|
4,9 sek
vem tar tid? |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 20:26:56
|
Vad deppiga ni är, jag satsar på 8,5 inkl bilden på blinkande ljusramp.
Vi får tid allihopa.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 20:37:35
|
Micke y:Vadå deppiga? Du får väl inte rösta heller, du var ju där. Jag menade vem som tar tid på reklamfilmen när den kommer på tv. Hur ska vi annars få reda på den exakta tiden anläggningen är med i bild. Vilken blinkande ljusramp? Du ser! Du vet redan mer än oss andra |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 20:49:38
|
Jag var visserligen där men har knappast något inflytande över klippning/produktion även om jag gärna skulle vilja ha det. Min gissning får gälla för lika värde som era än så länge. Hur vi mäter? det kommer nog inte vara så svårt, vi bara tittar på tv'n och har en klocka framför näsan.
Micke |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 21:08:30
|
OK! Jag sitter beredd :-) Nja mest för att se filmen så klart :-))) |
|
|
denada
Member
501 Posts |
Posted - 2006/03/08 : 21:28:31
|
vilken kanal kommer det att gå på |
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
mitt system |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7711 Posts |
Posted - 2006/03/09 : 09:47:15
|
Viken kanal? inte en aning men jag misstänker alla som tillåter reklam.
Micke |
|
|
jonas_gbg
Member
336 Posts |
Posted - 2006/03/10 : 19:10:04
|
Hoppas det inte handlar om att införa koldioxidskatt på klass-A förstärkare |
|
|
Topic |
|