HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Xindak rörförsteg *SÅLD*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

knoxville
Member

484 Posts

Posted - 2006/02/27 :  19:15:53  Show Profile Send knoxville a Private Message
På grund av plötsligt ändrade familjeförhållanden görs en kraftig omprioritering. Jag tänker sälja av min anläggning för att lägga pengar på nytt boende efter att mitt långvariga samboförhållande tagit slut :( Det tar verkligen emot att sälja denna kombo, då den presterar något utöver det vanliga. High-end till budget pris som H&M skulle skriva

Anläggningen består av:

ICEpower slutsteg baserat på A500mk2 moduler *SÅLD*

Xindak XA3200Mk2 rörförsteg *RESERVERAT*

Ah! Njoe Tjoeb Reference cd-spelare inkl Siemens E288CC rör inkl rördämpare. *SÅLD*

Försteget är även det välkänt för många. Det är Xindaks rörförsteg köpt som demo-ex på Akkelisaudio i oktober. Det användes av Stefan själv innan jag köpte det. Rören har många timmar kvar. Försteget har försetts med lite extra dämpning av chassiet av Akkelisaudio. Försteget är fjärrkontrollerat med en kontroll av solid aluminium. Bra skick. Orginalkartongen finns kvar, så det kan skickas.



Detta är det bästa försteget under 2000$ enligt denna recension: http://www.akkelisaudio.com/stereotimes1.htm

Priser:

Slutsteget: *SÅLD*

Försteget: *SÅLD*

Cd-spelare: *SÅLD*

Hör av Er genom PM för frågor eller bud. Skambud undanbedes. Får jag inte ut det jag vill ha för prylarna så säljs de inte. Svårare än så är det inte.

mvh
Erik

TIDAL / NAS / Rega Planar 2 (2016) -- Yamaha WXC-50 -- XTZ A2-300 EDGE -- SUPRA XL Annorum -- Dynaudio Excite X14 -- Erik :)

Edited by - knoxville on 2006/03/16 22:13:50

Manga X
Donator: Bildserver

3083 Posts

Posted - 2006/02/28 :  22:28:35  Show Profile Send Manga X a Private Message
Du har PM.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.47 sekunder. Snitz Forums 2000