HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Stereo bänk
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

manticore_mantra
Starting Member

37 Posts

Posted - 2006/02/13 :  17:33:50  Show Profile Send manticore_mantra a Private Message
Är ute efter en stereo bänk.Har tittat runt massor men tycker inte jag hittat något perfekt ännu.Har idag en Audiomagic AV bänk(2 breda hyllplan och 2 smala),den har jag varit nöjd med tills jag köpte plasma tv som jag monterat på väggen.Behöver inte längre en stor bänk mao.
Jag behöver plats för 4 moduler var av en är min gramofon som jag vill ha överst.Problemet ligger i att plasman hänger på dryga metern och under den vill jag ha center högtalaren (vägg monterad), så det finns inte så mycket höjd plats över.Helst vill jag ha allt på höjden men tror att det måste bli 2 i bredd och 2 hyllplan för att få plats.
Har du några tips eller något du vill bli av med så hör av dig med förslag.Min bänk är för övrigt till salu då.Den har 2 fula skador som syns bra så den blir din billigt.
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000