HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 24/2 Logitech MP3-lur. Säljes ev. senare.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2006/02/09 :  20:18:09  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
Ej till salu för nu, kanske kan ha användning för dem. Admin, välj om du låser/raderar/gör inget med annonsen. Mig spelar det inte så stor roll, kan göra en ny sedan om det behövs. Tack! Mvh

Logitech Bluetooth MP3-Hörlurar

Passar de flesta MP3 och bärbara musikspelare. Eller stereon i köket eller var du vill ha dem. Räckvidd upp till 10 m. Men fungerar bäst i samma rum, annars kan det bli "klipp" i ljudet.

Jag vill ha 750 570 kr inklusive frakt inom hela Sverige. Förskottsbetalning till konto på FSB.

Sänker priset, då de var billigare nya än jag trodde. Man kan få dem för 902 inkl. frakt - jag vet inget om butiken i sig. Prisuppgift: Prisjakt.nu 11/2


Jag har inte originalemballage men packar dem väl om de skickas. Annars finns de att hämta i Luleå för 500 kr.

Skicket är fint som ni kan se på bilderna nedan:














E-mail: kawill@gmail.com eller PM!

Stereo Audio

Edited by - Stereo Audio on 2006/02/24 15:08:45
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000