HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Vilken vinyl? Hjälp önkas
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2006/02/11 :  01:51:47  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message
Nja Mayro, alla spelare ska vara på rätt spelplan

Hificonsult leter efter ett lämpligt objekt att sälja, och det hoppas jag att de gör, men på vinylforumet diskuteras allmänna erfarenheter vad det gäller det svarta guldet, som avspelas via en pick-up.

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2006/02/11 :  08:03:22  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Mirre hos Veteran-Hifi.se gör en trevlig spelare den heter Simply Black 333 kostar 30' utan arm och är väldigt enkel att justera och transportera.Se bilder på www.simplyblack.net.
Mvh
Go to Top of Page

Rene
Member

597 Posts

Posted - 2006/02/11 :  13:40:35  Show Profile  Visit Rene's Homepage Send Rene a Private Message
HEJ

jeg synes Diva er let at have med at gøre .

Som med alle pladespiller kan man ikke bare flytte dem , der skal altid bruges tid på at sætte dem op igen .

Jeg har prøvet

Rega P9 slet i klasse med DIVA .
DPS den er rigtig god og ca pris er med arm 32000dkr .

Så er der GyroDec med SME345 er fed spiller også , men det samme med den flytter man den så skal man til den igen .

Men med AVID der gør jeg mest i ders top model og nu kommer der afløser af Volvere og dem glæder jeg mig til .

Men kik på DPS fra tyskland .

Men hvis i ikke kan finde udaf at sætte en pladespiller op , så er Raga nok noget for jer , det kan alle finde udaf .

www.vassagohifi.dk

Edited by - Rene on 2006/02/11 17:59:16
Go to Top of Page

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2006/02/11 :  16:26:16  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message

Bo skrev:

"Skall skivspelaren vara för ditt behov att njuta av musik, eller är det ett självförverkligande behov där du visar upp den för dina s.k. "vänner" för att "knäcka" dom. Jag upplever att merparten av de produkter som visas här och idag saluförs tillhör den senare kategorien. Båda tillfredställer köparen och det är ju det som är viktigt!?

Bo Hansson Rauna/Opus3"

Hej Bo!

Jag tror inte vi har någonting i vår butik som klassar in under avdelningen "knäcka sina vänner". I min värld är sådana produkter framförallt realiserade med stenhård marknadsföring som helst luktar lite Stureplan.

Min fråga bygger på det faktum att jag själv inte har aktiv "koll" på vinylsvarvarna. Ställer därför min fråga här då det finns mycken kunskap här. Målsättningen är att hitta en grammofon som vi kan saluföra i butiken.

Vi har en del gemensamma beröringspunkter uppe skogarna och jag har lyssnat på dina prytlar. Skulle du vara intresserad av att leverera till oss?

mvh

.

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/
Go to Top of Page

Hi Fi Consult
Member

2112 Posts

Posted - 2006/02/11 :  21:38:44  Show Profile  Visit Hi Fi Consult's Homepage Send Hi Fi Consult a Private Message

Angående

Men hvis i ikke kan finde udaf at sætte en pladespiller op , så er Raga nok noget for jer , det kan alle finde udaf .

Hehe, den var kul Har du hittat On/Off-knappen på en Tivoli själv ännu

mvh

.

www.hificonsult.se
http://www.goteborghifishow.se/index.php/se/
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000