HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Köpes
 Rullbandare köpes.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

MrVan
Member

66 Posts

Posted - 2006/02/08 :  22:06:15  Show Profile  Visit MrVan's Homepage Send MrVan a Private Message
Äldre rullbandare, tex Akai, Pioneer, Teac, Tascam mm som tar 10,5" spolar önskas köpas. Helst med NAB-adaptrar.

Mvh: MrVan

Finns bara en sak som är omöjlig. Välta en boll....

Edited by - MrVan on 2006/02/11 14:54:35

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/02/11 :  16:02:57  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Jag har en Tascam 32 som jag funderar på att avytra.
Nyskick! spelad max 20 timmar.
Har stått som reserv i en studio.
Vid rätt bud så ska jag tänka på saken :-)
gör en google på tascam 32 så ser du hur han ser ut.
Trådfjärr finns också!+ 2st dbx drusreduceringar.
nab med 10.5 rullar.

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page

manticore_mantra
Starting Member

37 Posts

Posted - 2006/02/13 :  17:25:14  Show Profile Send manticore_mantra a Private Message
Har också en Tascam master bandare men jag kommer inte ihåg modellen nu.Fungerar och är i fint skick.Den står på jobbet och sammlar damm.Kan kolla upp om det är intressant
Go to Top of Page

MrVan
Member

66 Posts

Posted - 2006/03/05 :  15:37:02  Show Profile  Visit MrVan's Homepage Send MrVan a Private Message
Japp, har vare inne på att köpa Tascam 32 förut, tyvärr får man ju spela över sina gamla band då 32:an tar "hela bandet" vin inspelning... Men men, som sagt, låter mycket intressant. Gärna lite priser & bilder om ni har?? via mail eller pm går åxå bra.
Tack på förhand

Mvh: MrVan

Finns bara en sak som är omöjlig. Välta en boll....
Go to Top of Page

esl
Upptäckare! Mästar-Harry 2007, 200.000-klubben

2578 Posts

Posted - 2006/03/07 :  23:20:33  Show Profile Send esl a Private Message
Har en Tandberg 10XD High speed två spårs master maskin.
Behöver gås igenom, precis som alla andra rullbandare iofs... remmar torkar, tryckrullar torkar, och har den mekanisk broms så skall den justeras mm. mm.

/esl

Innovare necesse est.
Det är ännu häftigare utan baffel.
Go to Top of Page

reeltoreel
Member

3454 Posts

Posted - 2006/03/07 :  23:25:13  Show Profile  Visit reeltoreel's Homepage Send reeltoreel a Private Message
Min är tyvärr inte till salu längre.

"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer-
controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout,
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000