HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Rotel RA-02 *såld*
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

marens
Member

3368 Posts

Posted - 2006/02/07 :  19:44:18  Show Profile Send marens a Private Message
*såld*

Jag säljer nu min Rotel RA-02 integrerade förstärkare pga sidogradering till flerkanal. Har varit nöjd och varsam ägare av denna i snart 3 år. Den är i svart utförande och i nyskick så när som på några dammkorn. Kartong, manual och allt sådant finns. Fjärren är knappt använd alls eftersom jag har multifjärr. Har i princip vart på dygnet runt sedan jag köpte den och varsamt spelad på (har aldrig drivit den till klippning).

Den kostade ny 6500 när jag köpte den, nu är den sänkt till 5500 pga den nya större modellen RA-03 som kostar 7500. RA-02 har samma rena ljudåtergivning och byggkvalitet men med 2.4dB lägre maxeffekt vilket precis märks men inte mer. Dessutom är den snyggare iom att den är lägre.

Jag vill ha 3300kr för den.


Har även en Denon TU-215RD fjärrstyrbar RDS-tuner i fint skick om det skulle vara intressant. Den passar bra utseendemässigt till förstärkaren iom att den har samma höjd. Den vill jag ha 500kr för (kostade 1500 ny för ca 9 år sedan) eller 3500 för båda. Manual och kartong finns även till denna.

Finns i stockholmsområdet.

070-2502208

Edited by - marens on 2006/02/19 19:14:36
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000