Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2006/02/06 : 17:15:09
|
Hejsan
Jag tänkte att min eventuelle pengaåterbäring skulle läggas på en fin-fin present till kärestan......Nej ! Inte HiFi
En Konica-Minolta Dynax 5D Gäller att passa på innan de försvinner
Eftersom det förväntade pengainflödet inte riktigt räcker till så vill jag hitta en så billigt som möjligt
Det är bara kamerahuset och vanliga tillbehören (batteri, laddare, minneskort, sladdar mm.) som behövs !!! Ingen lins.
Den sökmotor jag vet om är Pricerunner.
Var skulle NI leta ????
Ha det BÄST ! M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
Ayn
Member
2799 Posts |
Posted - 2006/02/06 : 17:50:25
|
Jag skulle också leta på pricerunner! Det finns prisjakt.nu också, men du får samma sökträffar där. |
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips! |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2006/02/08 : 12:07:15
|
Nu har jag hittat "EU" knappen
M |
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2006/02/08 : 18:44:22
|
Tyskland verkar ju ligga väldigt bra till De säljer kamerahus för sig Någon som handlat elektronik/kamera från det fagra landet i söder
M |
Mr 500! |
|
|
f95toli
Member
4209 Posts |
Posted - 2006/02/08 : 20:40:24
|
Personligen skulle jag nog avvakta med det inköpet. Det är inget fel på själva kameran men som du ju påpekar ska ju Konica-Minolta lägga ned sin tillverkning och Sony ta över deras sortiment (även om det nog kommer ändras en del). I "teorin" ska Sony ta över service, garanti etc. men just nu verkar det finnas en del oklarheter (i alla fall här i UK, det kanske är bättre i Sverige?), ex. verkar ingen på Konica-Minolta här veta något alls om vad som ska hända (enligt vad jag läst så fick de anställda reda på nedläggningen när det nämndes på radion) Om något börjar krångla med kameran så finns nog risk för att det blir problem. Vänta någon månad så kanske det klarnar.
|
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2006/02/08 : 20:49:36
|
Varför konica-minolta? |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2006/02/08 : 21:02:43
|
quote: Vänta någon månad så kanske det klarnar.
Med min normala hastighet så tar det så länge...minst
quote: Varför konica-minolta?
Kärestan har redan en Minolta 9000 med en hel drös med linser. Bra att alla fungerar på den nya
M |
Mr 500! |
|
|
reeltoreel
Member
3454 Posts |
Posted - 2006/02/08 : 21:13:47
|
quote: Kärestan har redan en Minolta 9000 med en hel drös med linser. Bra att alla fungerar på den nya
OK! Då förstår jag. Annars finns det ju som mycket annat som är bra mycket mer prisvärt! |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
pdmlmember
Member
309 Posts |
Posted - 2006/02/09 : 11:06:20
|
Pentax?
/Pentax idioten :) |
|
|
|