HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Kraftwerk DVD
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2006/02/05 :  23:55:30  Show Profile Send DIESEL a Private Message
Har nu under mässan fått höra och se lite av Kraftwerks relativt nysläppta live-dvd. Tyckte den var så kul att jag har beställt den nyss. Jämförde priser lite snabbt och där hamnade priset på både ginza & cdon på c:a 300 spänn.

Tänk vilket glädjeskutt jag gjorde när jag såg att den fanns på cd-wow för hela 154 kr inkl. fri frakt

http://www5.cd-wow.se/detail_results_2.php?product_code=23292

MUZEEK NON STOP !!!

/DIESEL

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand

DIESEL
Member

953 Posts

Posted - 2006/02/13 :  16:25:08  Show Profile Send DIESEL a Private Message
Kollar på den nyinköpta live-dubbeldvd'n med Kraftwerk - Minimum Maximim. Snacka om otroligt bra stereoljud på denna dvd, ett rent nöje att vrida upp volymen ordentligt Och detta ljud från en budget-dvdspelare från Samsung, man blir ju nästan lite nyfiken att köra med en bättre spelare för att se om det finns mer att hämta här ...

Usch vad grämer mig över att jag aldrig sett dom live, den här dvd'n får bli en liten tröst

Otroligt prisvärd dvd

/ DIESEL

Öl dödar hjärnceller, men bara de svagaste

Emotiva Audio ERC-1 ~ Emotiva Audio USP-1 ~ Emotiva Audio XPA-2 ~ Vienna Acoustics Beethoven Baby Grand
Go to Top of Page

Snutten
200.000-klubben

3452 Posts

Posted - 2006/02/13 :  17:04:29  Show Profile Send Snutten a Private Message
Ja den ska jag också skaffa, missade senaste konserten jag med så detta får duga.
Go to Top of Page

filikoster
Member

692 Posts

Posted - 2006/02/13 :  19:20:02  Show Profile  Visit filikoster's Homepage Send filikoster a Private Message
Jag såg dom på Olympen i Lund 1991 när jag var 18. Fortfarande bland det bästa jag sett live. Alla låtar var i femtonminutersversioner!

Never trust someone who claims to be God.
Go to Top of Page

twotone
Starting Member

15 Posts

Posted - 2006/02/14 :  13:12:39  Show Profile Send twotone a Private Message
Tack för tipset!

En beställning skickad! En god vän hade köpt SE utgåvan i julklapp till sig själv. Vi såg på den tillsammans i min hemmabio med "nästan" konsertvolym. Puh, har knappt kommit över det ännu, så bra

WAF-faktorn, ett I-landsproblem?
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000