Är det den med Audax PR330MO?? isåfall byggde jag dessa för några år sedan, en till min bror och en till min kompis. min bror körde med en Zachry D250. Det var brutal klubba i basen, snabb som attan men ännu mer muskler ur stärkaren skulle väl inte skada... Lådan är seriös och stabil.
Jag vet inte exakt vilka det är men dessa ska vara byggda och lackade av ett snickeri.
Svejk, tack för tipset och japp jag blev i alla fall nyfiken och har kontaktat säljaren. Jag ska ju till Västerås imorgon och hämta en annan liten uppgradering som behövs för drivningen...
Jepp, det är den med Audax PR330MO. Jag har fått lite mer info och ser att byggsatsen kostade 1995:- Nkr när den fanns att köpa (exkl. låda).
Tvekar dock lite för att de "bara" är specade till att gå ner till 27 Hz -6dB. Jag vill ju gärna att de går hela vägen ner till i alla fall 20Hz så jag kan sova gott om nätterna.
quote:Tvekar dock lite för att de "bara" är specade till att gå ner till 27 Hz -6dB. Jag vill ju gärna att de går hela vägen ner till i alla fall 20Hz så jag kan sova gott om nätterna.
Det ligger något i det du säger, men känslan var att de spelade hyffsat djupt ändå. Rummet hjälper nog till lite. Men snabbheten var nog dess starka sida. min bror körde dessa ihop med ett par BK 201 (bakladdade Fostex horn) AV bass hängde verkligen med