HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Boston acoustics 7500 digital 4.1 (datorhögtalare)
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

arildmjones
Starting Member

1 Posts

Posted - 2006/01/29 :  11:37:38  Show Profile Send arildmjones a Private Message
Hej har ett par BA 7500 digital Som jag tänkte sälja pga updatering, enligt min mening är det svårt att få tag på datorhögtalare i denna klass, dem kostar ca 5000:- i sverige och ca 3000:- i USA. Tyvärr är det glapp i potentiometrarna, därför bör dem bytas eller helt enkelt köpa en ny volymkontroll. Har hört med BA och kontrollen kostar 24 dollar och 30 dollar frakt total 54 dollar, vilket inte är en farlig summa med tanke på vad dem presterar.Fraken på den skulle ta ca 4-7 dagar. Dem funkar även nu men som sagt glappar det. Men jag har lyckast att använda dem 1 år felfritt trots glappet. Annars är dem otroligt bra.
Googla gärna på dem och ta reda på mer. Har tänkt mej en ganska nätt summa pga volymkontrollen. Så lägg ett bud.hör gärna av er vid frågor.

http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,33442,00.asp
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.33 sekunder. Snitz Forums 2000