HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifi &Musik
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Figge
200.000-klubben

2174 Posts

Posted - 2005/12/21 :  13:26:55  Show Profile Send Figge a Private Message
quote:
Norska Fidelity duger gott för mig för fin-hifi-tidning och så finns ju alltid Stereophile

Längtar efter nästa nummer av Fidelity som skall komma i mellandagarna.

Meridian G08, Thorens 160 Super med SME III och Soundsmith Aida, Trilogy 907, Kimber KCTG, Music First Baby Reference, Pure Audio Reference 2, Vertere Pulse R XLR, Vertere Pulse B Rca,Chord Sarum T och Chord Sarum T jumpers.Verity Audio Rienzi med Cerabase. Nordost Vishnu, Kemp power strip 8 med Hi power cable.
Cerabase, Cerapuc och Ceraball. X-can V8, Hifiman HE-400i. Luxman T-12.
Lyssna på bra musik med god mat
Cykling och randoné på skidor.

Go to Top of Page

poppen
Member

1570 Posts

Posted - 2005/12/22 :  14:30:41  Show Profile Send poppen a Private Message
Jag läser tidningrn gratis på biblioteket. Priset blir därför ointressant.
Jag jämför heller inte tidningen med Stereophile. Att förvänta sig att en svensk tidning skulle hålla värlsklass går inte. Tidningen vänder sig till Svennsons som i bästa fall köper en stereo för 5000 kr. För dem fungerar ju tidningen bra. Vi andra hifi intresreade har ju alltid internationell press att till gå.
MVH
Poppen
Go to Top of Page

Nitram
Medlem i AÖ

1171 Posts

Posted - 2005/12/22 :  14:44:19  Show Profile Send Nitram a Private Message
quote:
Det kan jag inte hålla med om för att uttrycka det milt...du kan ju aldrig få till en vettig musikåtergivning i en bil...och kanske viktigast: varför skulle man vilja det? Ingen vettig människa sätter sig väl i en bil för att enbart lyssna på musik...? Och när bilen är i rullning blir ju brusgolvet så att säga rätt så högt...

Gustaf -> Du har aldrig hört en riktigt bra bilanläggning va? nae... tänkte det... dom är väldigt få, men dom finns.

Min anläggning
När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla?
Go to Top of Page

Peter J
f.d. Raceman

205 Posts

Posted - 2005/12/22 :  17:44:25  Show Profile Send Peter J a Private Message
Man kanske skulle bjuda in några till en afton för att dema mina leksaker. Krell + naim hemma och en mycket bra bilanläggning som skulle göra många förvånade!

Tror ni det skulle vara intressant?
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.52 sekunder. Snitz Forums 2000