Dom bilderna som finns på Audio Federations hemsidor stämmer inte med hur högtalarna slutligen kom att se ut. Det var datarenderade bilder och det finns en del mer om denna anläggning på Audio Federations blog. Dom är tända på anläggningen och kommer förmodligen att köpa hem stora delar av den (högtalare och kablar såvitt jag vet hitills).
Har äntligen fått tummarna loss och kollat på sidan. Klart coolt initiativ. Man kan ju ha åsikter om det mesta men jag nöjer mig att konstatera att ni verkligen verkar lyssna här (såg att ni hade ändrat clocks bl a) så jag vill bara nämna Harry_ups åsikt att det är synd att Forsell inte nämns. Man kan tycka mycket om Peter men visst satte han Sverige på hifikartan internationellt på ett sätt som många fortfarande kommer ihåg.
Kan ju lite petimeteraktigt påpeka ett fel på mytsidan. Island och Finland är en del av Norden men inte Skandinavien. Det är förbehållet länderna som har Skanderna (bergskedjan) inom gränserna. Finland är ett gränsfall men man brukar inte räkna dem till Skandinavien. Men men men det är kanske svårt att formulera detta på ett snyggt sätt på Engelska. I vilket fall så önskar jag er lycka till!
- Hjälper Holographic Audio, Larsen Hifi samt Bremen - Admin på Faktiskt.se