HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Julkortsdags,,, hur många gör egna?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/12/03 :  01:44:19  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Ja,, då är det dags igen,,, Vi gjorde ett försök igår, får se om det blev npt som fastnade. En klart rörlig 1½åring är lite annorlunda mot stillastående HIFprylar.

Får vi se era alster ?!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"

Nitram
Medlem i AÖ

1171 Posts

Posted - 2005/12/06 :  17:10:27  Show Profile Send Nitram a Private Message
Det är nog bara du Zalve

Själv skickar jag inga ... eller föresten känns så påtvingat på nåt sätt...

Min anläggning
När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla?
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/12/06 :  17:23:01  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Jag gjorde en digital version.



(om ni skulle vilja använda den så hör av er innan bara, skall ordna lite text på den).

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

mayday
350.000-klubben

8338 Posts

Posted - 2005/12/06 :  17:27:50  Show Profile  Visit mayday's Homepage Send mayday a Private Message
Skäms nästan lite att säga det, men jag skickar inte ens några...
Och det enda julpynt jag o sambon bemödat oss med är en stjärna i köksfönstret.

Men vi ska å andra sidan inte vara hemma utan hos min mor på julafton.

DIY:are som håller på att dras ned i rör-träsket
Mayday DIY Blogg
http://maydaydiy.wordpress.com/

Go to Top of Page

Martin.M
Semesterfirare

3556 Posts

Posted - 2005/12/06 :  17:45:30  Show Profile
Jag är väldigt anti att skicka julkort, bojkotta posten... Men tanten vill så jag gjorde ett enkelt i photoshop.
Tänkte först göra lite kanter i "jul-stuk" men det orkade jag inte

admin @ Minhembio.com & självutnämnd Squeezbox-expert
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/12/06 :  18:35:11  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Vemsom, Digitala versioner går lika bra,,, Mina är det från början, ligger dock i PSD format fortfarande.

Egna julkost har vi gjort i 12-13 år skulle jag tro..

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/12/06 :  18:56:37  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Min finns i ai (illustrator) så då kan man göra en mil stora om man vill och kan ;D

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

krang
Member

434 Posts

Posted - 2005/12/06 :  19:45:13  Show Profile Send krang a Private Message


Så här ser min digitala motsvarighet av papperskortet ut. Kör fotopapper A6. Skrivarn drar inte nämnvärt med färg i alla fall, det är bra. Men detta blir nog inte billigare än att köpa i vanliga fall.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/12/06 :  20:33:26  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Det blir nog ett gönt papper som kortet sitter på med nån text...


"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2005/12/06 :  22:34:44  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Tjejen mekar ihop något åt oss.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000