Jag skulle titta på nordost eller Tara Labs.... Balanserat skulle jag nog köra om systemet stödjer det...oavsett vad det är för grejer....
Fast det är ju jag det...
--------------------- Some scientists claim that hydrogen, because it is so plentiful, is the basic building block of the universe. I dispute that. I say there is more stupidity than hydrogen, and that stupidity is the basic building block of the universe.
Jag hade satsat på Audioquest samt/eller Kimber! Nordost hade jag nog aktat mej för med Audiovector då det gärna kan bli väl ljust. Särskilt Kimber tycker jag gör mycket trevliga och framför allt prisvärda kablar.
MVH Dan
"Vägarna till toppen av berget är många, men väl där är utsikten densamma" Kinesiskt ordspråk. "Stativhögtalarfetischist"
Jag hade också aktat mig för Nordost. Om du vill ha ett liknande karaktär som Audioguest men inte vill lägga så mycket pengar tycker du skall titta på Neotechs kablar. /Peter
Har du precís har köpt grejerna tycker jag du skall köpa så billiga kablar som möjligt för att sedan efter inspelningen bestämma åt vilket håll du vill gå åt. /Peter
Har liknande uppsättning och kör med Harmonic Tech Truth link signal och AQ granite högt. kabel. Funkar kanon. Har hört med primare och audiovector med Nordost också, och det lät jäkligt bra (iofs med väldigt välinspelad musik).