HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Nya priser på Totem
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/11/11 :  22:03:18  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Nu finns de flesta Totem modeller för provlyssning. Priserna är nu lägre än vad tidigare har varit fallet för samma produkter i Sverige. Här är några exempel.

Model 1 Signature 17 000.-
Mani 2 Signature 39 900.-
Rainmaker 8 900.-
Wind 69 000.-

Fullständig prislista finns på vår webbsida.



En rolig/intressant nyhet som vi har installerat i en av våra lyssningssoffor är subben Drum, där Drum Module placeras bakom kuddarna. Lågfrekventa vibrationer ner till 10 Hz återger garanterat både musik och bioupplevelser med ytterligare en dimension.

Drum Sub (förstärkarmodul) 4 500.-
Sub Module 4 500.-


Kontakta oss för provlyssning mm.

Mvh, Audio Concept, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

krelle
Member

378 Posts

Posted - 2005/11/12 :  07:58:55  Show Profile Send krelle a Private Message
Priset på den utmärkta mani 2 signatur är verkligen bra! själv gav jag 13600 kr mer för denna högtalare. Mycket högtalare för pengarna...
Go to Top of Page

Blue
Member

2120 Posts

Posted - 2005/11/12 :  14:41:31  Show Profile Send Blue a Private Message
Jag har aldrig haft förmånen att lyssna på Mani tyvärr, men sett till utseendet betraktar jag den som en av världens absolut vackraste högtalare!

: )

Ett kungarike för en vevgrammofon.
Go to Top of Page

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2005/11/15 :  21:28:12  Show Profile Send jeppe72 a Private Message
Vad roligt, trodde bara att det var Hifiart som sålde Totem!? Nu har vi lite inhemsk konkurrens. Tråkigt för Hifiart, roligt för oss konsumenter som älskar Totems högtalare. Nu tog jag i kanske, älskar är ett starkt ord men några av deras stativmodeller, nämligen mani-2, model-1 och dreamcatcher har fallit mig i smaken. Mite funkade inte riktigt för mig och de andra modellerna har jag aldrig hört, eller, nåja, Rainmaker har jag hört som hastigast men jag har inget att säga om den. Lyssningen var för okoncentrerad.

Retro låter fint.

Edited by - jeppe72 on 2005/11/15 21:37:54
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/11/16 :  09:17:14  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Jeppe72,

vi kommer att sprida Totem även till andra återförsäljare runt om i Sverige, så att högtalarna kan provlyssnas och erbjudas lokalt. Under tiden ber vi alla intresserade kontakta oss.

mvh, Audio Concept, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000