...med inbyggt phonosteg. Den mest påkostade versionen med 6H30-rören (10.000 timmars brinntid), fullständig fjärrmanövrering inkl. original metallfjärr (ej std i t ex USA). Både balanserade och single ended-ingångar. Gnistrande skick i originalkartong. Svart/silver, med svart ratt. Inte en skråma. OBS! Spelad mindre än 100h. Säljes av politiska skäl. Ett superförsteg i översta High End-klassen. (77.000:-) Pris: 38.500:-
Okej, jag får väl förklara det då. Började jobba på Audionord precis efter att jag införskaffat detta försteg. Bara att packa ihop och se glad ut. Numera spelar jag på ett Audio Research-försteg istället. Det är också bra. /Bimota.
§.3 Medlemmars knytning till Företag En medlem som jobbar på alternativt driver ett (hifi)företag skall skriva det i sin signatur under "User Profile".
§.4 "Avatar"/Signature För att HiFiForum.nu skall vara tydligt och inläggen skall vara lätta att läsa har vi en regel för hur Avataren/Signaturen skall vara utformad. Den får max innehålla tre rader,
skall vara skriven med [size=1] i svart eller grått och kan innehålla länkar. Den får dock inte innehålla bilder eller animationer. Är man kopplad till HiFi-branchen skall den innehålla information om kopplingen. Ex. Driver företaget ABC, eller Jobbar för XYZ.