HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 DIY-högtalare säljes SÅLDA
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/10/31 :  13:13:33  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Säljer mina gamla högtalare pga platsbrist.

Basarna är Audax HM170Z0, diskanterna är Dahlbergband med ferritmagnetsystem, tredubbla lager magneter. (ca 8 kg magneter per element) Delningsfiltret är uträknat av Per Engelholm och innehåller bland annat en del papper/olja-kondingar.

I högtalarna sitter band av kapton som behöver veckas om, detta kan fixas. Ett par extraband finns i mylar, dessa medföljer och jag kommer att montera banden åt den som vill ha högtalarna.

Säljes för materialkostnad 3500 kr och kan provlyssnas i Mölndal.

Bilder:




MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/11/04 :  15:52:09  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2005/11/05 :  09:16:51  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message
Kan de skickas eller är det hämtning som gäller?
(bara nyfiken)

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/11/05 :  18:49:42  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Hämtning bara.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2005/12/29 :  20:47:53  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page

CH
Member

1474 Posts

Posted - 2005/12/31 :  12:10:42  Show Profile  Visit CH's Homepage Send CH a Private Message
Kan man få dem i rosa..:)..?
Go to Top of Page

Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts

Posted - 2006/01/03 :  09:23:46  Show Profile  Visit Bernt Jansson's Homepage Send Bernt Jansson a Private Message
Visst skulle du kunna fått det CH, men nu är de sålda.

MVH Bernt Mitt system

"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman

Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000