HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Svensk Damtidning
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bfjohansson
Member

199 Posts

Posted - 2005/10/28 :  13:35:17  Show Profile Send bfjohansson a Private Message
Jag har ju (det tveksamma) nöjet att ibland kunna läsa Svensk Damtidning på jobbet (nej, jag är inte frisör...) Och vad ser man i nummer 40, är det inte ett hemma-hos reportage hos en av våra medlemmar. Dock färre bilder på stereon än vad vi är vana vid härifrån.
Ni kan ju roa er med att gissa vem.
(Hoppas detta ej varit uppe tidigare )

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/10/28 :  16:07:55  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Häftigt!!! Alla vägar bär till HIFI =)

Vem skulle det kunna vara ?
Jag skulle gissa på ett estetiskt och enkelt system, med designade produkter. Men vem ÄR det ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/10/28 :  16:15:57  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Skoj.. gissningslekar... Jag gissar på.. LennArt

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

ohmega
Member

4651 Posts

Posted - 2005/10/28 :  17:40:02  Show Profile Send ohmega a Private Message
JÖSSES...

Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker"
Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2005/10/28 :  17:47:27  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message
Det är nog hemma hos Vemsom

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.


Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/10/28 :  18:03:22  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Gissar på nån Stockholmare...Frågan är bara vem!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2005/10/28 :  18:37:13  Show Profile Send Merkurius a Private Message
Det är nog hos "perra1" från component forumet Han med sina Mi3 Avantgarde. Tidningen Plaza har varit hemma hos honom.... men att kalla tidningen för en damtidning....
Go to Top of Page

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2005/10/28 :  19:07:19  Show Profile Send f95toli a Private Message
"Svensk Damtidning" är en namnet på en tidning, så det är knappast samma reportage som i Plaza.
Eller?
Go to Top of Page

Merkurius
Member

1750 Posts

Posted - 2005/10/28 :  19:32:53  Show Profile Send Merkurius a Private Message
oopps.. nej det är det nog inte Då är det ännu mer intressant att veta vems anläggning som figurerar i tidningen
Go to Top of Page

bfjohansson
Member

199 Posts

Posted - 2005/10/31 :  10:02:03  Show Profile Send bfjohansson a Private Message
Anläggningen består av lite utopia-högtalare och dcs-prylar... Finns i skåne
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/10/31 :  10:05:32  Show Profile Send Ayn a Private Message
Låter som Neodyniums gamla?

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

bfjohansson
Member

199 Posts

Posted - 2005/10/31 :  11:25:25  Show Profile Send bfjohansson a Private Message
Nyare grejer... Frågan egentligen är väl: Vad är mest genant, att vara med i, eller läsa Svesnk Damtidning. Själv röstar jag på att det är mer pinsamt att läsa den, trots att det var jag som tog upp det hela...
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/10/31 :  12:36:08  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Man kanske skulle kunna tänka sig lit KR rör i hemmet ?

Neos Utopior bor nog i Småland har jag för mig,,

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/10/31 :  12:41:05  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
I senaste Plaza - en inredningstidning - har dom ca 6 sidor om hemmabio!


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2005/10/31 :  16:55:44  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
EA: Nånting om stereo?

/Jörgen G

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000