HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Nya högtalare som ska funka till olika stilar.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2005/10/31 :  16:36:48  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
U1> jo jag vet, har ett par jag kan köpa för några tusen.. men det känns inte som att det är intressant just nu :)

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page

Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts

Posted - 2005/10/31 :  20:34:03  Show Profile Send Vox a Private Message
Har du lyssnat på PMC FB1+? Om inte, gör det innan du köper några andra.

"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron"
Go to Top of Page

j0akim
Member

1387 Posts

Posted - 2005/11/01 :  17:01:07  Show Profile  Visit j0akim's Homepage Send j0akim a Private Message
Eric + ni andra> det blev ett par Martin Logan Clarity



svarta. Aeon i kostar alldeles för mycket med tanke på vad man får mer än clarity. accenten var för dyr för mig så det blev dessa. det ska bli mycket intressant. det kommer komma en bildtråd snart oxå :)
eventuellt även på en vinylspelare :)

Oppo BDP-93>Mac Air/Imac>Bladelius DAC->Onkyo PR-SC5507->Nuforce MCH-3SE-C7->Nordost Baldur->Martin Logan Spire, Martin Logan Theater-i, 4*SVS SSS02, SVS AS-EQ1->2*SVS PC13-Ultra DSP

Imac->Apogee Duet->Denon AH-D7000 Lawton mod
Mitt galleri
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.5 sekunder. Snitz Forums 2000