HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Enya...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bboyjojje
Semester på egen begäran

36 Posts

Posted - 2005/10/23 :  21:09:21  Show Profile Send bboyjojje a Private Message
Har precis kommit över en riktigt skön låt med irländska Enya... På mp3 dock. Skulle vilja bränna på musiken på anläggningen! E det någon som vet någon bra inspelning med Enya? Någon av skivorna som utmärker sig?

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/10/23 :  21:21:41  Show Profile Send Ayn a Private Message
Det är en jämntjock bra matta skulle jag nog påstå. Alla skivorna är bra, inte mycket innovation men det är ett vinnande koncept

Personligen tycker jag bäst om "Watermark", men lite vad som helst funkar att börja med.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

bboyjojje
Semester på egen begäran

36 Posts

Posted - 2005/10/23 :  22:28:52  Show Profile Send bboyjojje a Private Message
Ok... Man ska inte förvänta sig alltför mycket separation och hifi kanske. Skönt musik å omsluta sig med iaf... Då får jag tjacka nån av dom snart då. Tack!
Go to Top of Page

pick-me-up
Member

1382 Posts

Posted - 2005/10/24 :  18:19:59  Show Profile Send pick-me-up a Private Message
Shepherd Moons är också bra. Allra bäst i mitt tycke vore att skaffa samlings-cd:n Paint the Sky With Stars: The Best of Enya eller kanske även någon av boxarna. (Fast båda är relativt korta; alltså det skulle varit möjligt att inrymma betydligt fler låtar på båda två. Personligen anser jag att det är rena rama stöld om man får mindre än 75 minuter per cd, när det gäller boxar!!!)

En snabbtitt på nätet visade att alla hennes plattor är rätt så ”dyra”, så vänta inga extrapriser *s*
En chans kan vara någon stormarknad, där kan man fynda rätt så ofta ifall man har en bred musiksmak och inte kräver att skivorna ska vara purfärska …

Hittade i fradags t.ex. Ozzy Osbournes box set Prince of Darkness på Coop Forum för endast 129 kr!!!

Edited by - pick-me-up on 2005/10/24 20:19:04
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000