HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Audio Concept på Malmömässan
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/10/16 :  23:38:16  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message


PS. Butiken i Stockholm är öppen fredag och lördag - som vanligt.


mvh, Audio Concept, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/16 :  23:40:08  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Har du inte WLM med dig släpper jag inte in dig

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/10/17 :  00:13:29  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Hej Johan,

jag lovar att vi har med dem :-). Det blir största modellen denna gången Gran Viola. Vi får se om rummet blir för lite för dem. I så tillfälle får vi spela på Zu Druid. Eller kanske båda...

Hursomhelst blir det två superintressanta högtalare att se och lyssna till. Gemensamt för båda är den höga känsligheten, och välljudet givetvis...

Vi syns på fredag.

mvh, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/10/17 :  00:19:54  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message


Det kommer att bli bra tror jag för ni kör väl utan sub antar jag.
Jag "kan" ju rummen så nåt tips kan jag nog komma med.

WLM ger mig rysningar och på senaste Arken lät det underbart så det här blir högintressant !

Klart vi syns på Fredag , Välkommen

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

Henrik Nilsson
Member

455 Posts

Posted - 2005/10/17 :  09:01:42  Show Profile Send Henrik Nilsson a Private Message
Hejsan!

Kommer ASL MG S-15 finns på plats för provlyssning?

Tacksam för svar!

MVH Henrik.

Original CD-A8T -> Audience Conductor -> Dared MP-7 -> ViaBlue SC-2 Red-Line -> Phonar Monitor IIs
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/10/17 :  10:08:38  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Rabbe66,

tyvärr, den tar vi inte med på mässan. Vi måste göra ett urval och MG S-15 har vi haft med förut. Kontakta mig gärna så kan vi arrangera en provlyssning på annat sätt.

mvh, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Vee-Eight
Member

1015 Posts

Posted - 2005/10/17 :  21:36:24  Show Profile Send Vee-Eight a Private Message
Robban:

Tar du med Peder af Ugglas-skivan på vinyl?

- Carlsson Illuminati -
"Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet
Admin www.Faktiskt.se
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/10/17 :  22:36:13  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Vee-Eight,

den tar jag med :-)


mvh, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/10/21 :  11:53:13  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
Nu har vi förberett oss inför mässan och Zu Druid är en riktig godbit. Enligt ordboken är en druid följande, …somebody who worships the forces of nature by means of meditation, prayer, and celebration… Visst kan man bli religiös av en fantastisk musik- eller naturupplevelse, och med tanke på hur bra de låter är vi rätt säkra på att många av er som kommer att höra dem under mässan önskar bli druidifierade….

Alla som beställer ett par Druid under mässan får priset 29 900.- inkl frakt inom Sverige.


PS. Vi kommer inte att utöva några meditationsövningar under mässan men däremot ägna oss åt aktivt firande av utomordentliga produkter. Ta gärna med skivor, så spelar vi din favoritmusik, CD eller LP.


Mvh, Audio Concept, Robert

mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000