Funderar på att köpa nya snören till mina frontare. Idag används ett par äldre Linn K400. Någon som har rekommendationer? Prisnivå 5000kr (gärna begagnat). Anläggningen finns på nedanstående länk.
FadelArt:s Stream Special Jag har testat denna en gång med mycket gott resultat. Kan vara värd å testa! Ska finnas som singelwire med... Kör själv med storebror StreamFlex DUO
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
Vill minnas att jag hörde FadelArt:s Stream Special första gången över Wolfgangs hemmabygge med Thiel o Partner! Lät riktigt bra faktiskt! Jag lånade den strax därefter för test till mina Respons och efter många turer så slutade det med storebrodern...
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
Acoustic Zen Satori är värd att testa, eller kanske Signal Cable Silver resolution.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/