HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Högklassigt balanserat försteg - G sålt
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

StefanB
numera Akkelis Audio

1752 Posts

Posted - 2005/10/08 :  16:59:26  Show Profile  Visit StefanB's Homepage Send StefanB a Private Message
Ett försteg skall säljas. Goda saker kan ofta komma i klump och så var det för mig då jag sökte efter ett bra balanserat försteg. Det slutade med att jag köpte på mig två stycken. Nu skall ett av dem bort, vilket gör mig detsamma men bara ett behöver jag ha kvar.

Det som nu skall säljas är endera detta. Ett Gamut C2R i nyskick med fjärrkontroll. Detta exemplar har dessutom extrautrustning i form av ett riia kort för MM/MC. Gamut C2R har 4 obalanserade och 1 balanserad ingång samt 2 par balanserade utgångar och ett par RCA utgångar. Originalkartong och manual finns givetvis kvar. Mitt pris för detta försteg är 8500 kr.



Det andra försteget till försäljning är ett PS Audio PCA 2. Även detta är i nyskick med fjärr, kartonger och manual. Priset för detta försteg är 10 000 kr



0733-905359

läs mer på: http://hello.to/hifi

Edited by - StefanB on 2005/10/19 06:54:22
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000