HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Musikträff i Karlstad hos Hi-fi Klubben...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Larsen
Member

833 Posts

Posted - 2005/09/29 :  00:14:59  Show Profile Send Larsen a Private Message
Har precis kommit hem efter en mycket trevlig kväll på Hi-fi Klubben i Karlstad. Det visade sig att det inte alls var en kväll för att "prångla ut prylar", utan en kväll att lyssna på bra musik, prata musik och träffa andra med samma intresse. Det bjöds på smörgåstårta och vin .

HifiForum nämndes och det visade sig vara ett antal medlemmar närvarande och kanske blir det några nya också. Kul att få riktiga ansikten till "nicken".

Tycker kvällen var mycket trevlig och många bra skivtips blev det. Trevligt med en butik där det finns ett så stort intresse i MUSIK, vilket för mig känns väldigt seriöst. En butik som är väl värd att besöka!

Det sades att det blir fler sådana kvällar och det ser jag fram emot. Kanske är vi än fler från forumet då? Vad tyckte ni andra som var där om kvällen?

Har ingen koppling till varumärket Larsen

Edited by - Larsen on 2005/09/29 00:26:23

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2005/09/29 :  09:48:17  Show Profile Send jaejin a Private Message
För mig har Hifiklubben givit mig ett mycket bra intryck. Mycket tack vare de eldsjälar som arbetar i butiken. Kvällen var fokuserad mycket på musik och som jag förstod kommer det någon gång per månad vara något "event". De arbetar även med att få möjlgheten med samarbete med olika intressanta skivbolag vilket gör det enkelt att få tag i bra och rolig musik.

Ser fram emot fler trevliga kvällar såsom igår och även att få se fler forumsmedlemmar.
Vet att det var tyvärr så att de var tvungna att neka en del eftersom det fanns begränsningar i antal inbjudningar. Men det visar ju att det ändå finns stort intresse för hifi i värmland.
Vem kunde tro det??

Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2005/09/29 :  09:52:17  Show Profile Send jaejin a Private Message

Hifiintresserade i värmland.

Ni vet väl att det finns en Klubbstuga. Om inte anmäl er gärna så kan vi hjälpas åt och göra någoting bra av det.

Edited by - jaejin on 2005/09/29 09:52:49
Go to Top of Page

Sanoj
Mannen med bilderna

2475 Posts

Posted - 2005/09/29 :  11:46:45  Show Profile Send Sanoj a Private Message
Har Karlstad fått Hifi-klubben
När hände det

// Jonas




Konsult hos Consulterna
Go to Top of Page

jaejin
Member

923 Posts

Posted - 2005/09/29 :  12:28:20  Show Profile Send jaejin a Private Message
Om jag inte minns fel så var det i juli.
Go to Top of Page

HEGE
Member

753 Posts

Posted - 2005/09/29 :  13:04:23  Show Profile Send HEGE a Private Message
Jag kan inte annat än instämma med förgående. Det var en väldigt trevlig kväll där det bjöds på mycket spännande och bra musik. Majoriteten av musiken var dessutom riktigt bra inspelad vilket man inte är alltför bortskämd med. Jag vet i alla fal minst tre skivor som måste inhandlas efter denna träffen.

/Henrik




"But you have to give your whole life to a cello. When I realized that, I went back to the guitar and just turned the volume up a bit louder."
Ritchie Blackmore
Go to Top of Page

Hajfi
Member

531 Posts

Posted - 2005/09/29 :  18:23:41  Show Profile Send Hajfi a Private Message
ja det var mycket trevligt och vinet var mycket gott!
Den där skivan med Nils Loftgren måste jag bara ha!!!
Nämnde jag att vinet var gott (HICK)

Stereotypen
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.55 sekunder. Snitz Forums 2000