Author |
Topic |
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/09/28 : 23:24:13
|
Var är Hal ? Han som brukar intervjua vinnaren ....
Han inspekterar väl sitt fina paket, som förhoppningsvis har komit fram idag,,, |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2005/09/28 : 23:24:36
|
Draken - du hade fått vinna också. Om du gissat rätt
Den originalledtråd som jag ersatte med den sista för dagen, "Crazy Horse – Dance, Dance, Dance" var "Eldkvarn – 3:ans Spårvagn Genom Ljuva Livet". Ty det finns även spårvagnar som kallas för Mustang.
Misstänker att hästarna var enklare.
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2005/09/28 : 23:28:27
|
Zalve:quote: Då var det VÄLDIGT nära med Spitfire gissningen
Lite kul var det efter den första - och andra - gissningen. Tänk om gänget hade börjat räkna upp jaktflygplan. Då hade dagens Röda Tråden inte blivit så lång...
/Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
Edited by - Jörgen_G on 2005/09/28 23:29:03 |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/09/29 : 00:47:40
|
Jag tog ju med ett annat flygplan i min tanke,, Om TOPGUN och TomCaten, |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/09/29 : 00:48:24
|
Jag tog ju med ett annat flygplan i min tanke,, Om TOPGUN och TomCaten,
Just ja!!!!
Jag kör tråden i morn, för hal var upptagen med annat... Då får vi se om jag är snäll eller snäll =) |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/09/29 : 01:36:40
|
Grattis Zalve !!!!
Instämmer i hyllnngskören, ingen är väl mer välförtjänt än Zalve himself.
Fick ett litet fyrkantigt paket idag återkommer i helgen om detta Paketets innehåll har testats och beundrats
Som sagt Zalve kör min tråd idag torsdag då jag är i Stockholm för att se på Dream Theater . Vi hörs. |
Veckans skiva, här ! |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/09/29 : 01:52:52
|
Gick innehållen i paketet i genom funktionstesterna? |
|
|
Draken
Member
1550 Posts |
Posted - 2005/09/29 : 07:35:55
|
Zalve skrev: Då är bäst att jag går hem och kollar i prisskåpet om vad det kan finnas för kul där!!
P51(d) Mustangen tänkte jag aldrig på... Då var det VÄLDIGT nära med Spitfire gissningen. -------------------------------------------------------------------------------- Grattis igen ZALVE! Men att gissa på bil utan tannke på flygplan och ändå träffa rätt är KUL. det är ju så tråden skall vara och ligger på en fin å lagom nivå.
Det där med spårvagnen: Gud förbjuder sådana fasoner och svårighetsgrader
Tack för tråden Jörgen_G |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/09/30 : 18:48:02
|
quote: Zalve - glöm inte att visa vad du vinner
För övrigt vill jag gratulera lite mer personligt - du om någon har gjort dig förtjänt av en setvinst i Röda Tråden. Röda Tråden är ju din baby och ingen har deltagit i så många Röda Trådar som du - utan att kunna vinna
/Jörgen G
Nu är priset nerplockat från Prishyllan,,, Ja vilket pris oxå På den dammiga hyllan fanns det bara en gammal gubbe kvar.
Är det nån som kommer ihåg den där gamla slagdängan "Diana"? Just det... Kvar till vinnaren denna gång fanns en skiva med Paul Anka! Vilket pris oxå,,, närmare 200:- för nåt man inte har hört förut,,,
Thybeck: TACK, den är klockren!!! Dessutom utgiven på VerveRecords
Länk
|
|
|
Topic |
|