HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Hur långt från trädet faller äpplet ?!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/09/08 :  21:21:18  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message


Visst är det en klassikser,,,

Vad är era svar på frågan ?

Mitt svar kommer om en stund, när jag får tid att posta en bild eller så

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2005/09/08 :  21:25:18  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message
Beror på om det står någon under grenen där äpplet sitter, kolla bara på hur det gick för Newton.

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/09/08 :  22:38:06  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
I mitt fall kan det nog inte beskrivas mer än på ett sätt....

INTE så långt!!!

Upp i stolen!


...och på med Spelaren.



Z ~ Stolt pappa!

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

hal
RödaTråden vinnare

4171 Posts

Posted - 2005/09/08 :  22:53:51  Show Profile Send hal a Private Message

Hon har kontroll över sweetspot ser jag

Snacka om talangfull cd-lirare och sago-böckerna ligger där i väntan på godnatt-stunden

Veckans skiva, här !
Go to Top of Page

LarsTokyo
100.000-klubben

776 Posts

Posted - 2005/09/08 :  22:58:13  Show Profile Send LarsTokyo a Private Message
Nu tänker Zalve i banor såsom vilken hifi tidning ska jag köpa till min dotter idag? Och jag är 100% säker på att han tror han kan övertala frugan att köpa vilken hifi-pryl han vill nu eftersom dottern också är intresserad av musik.

När man får en son är alla julklappar och presenter till både sonen och dig själv.

Nu i North Carolina, USA.
Go to Top of Page

EuphoniC
Klubbmästare i HiFi Norr

3091 Posts

Posted - 2005/09/08 :  23:10:54  Show Profile  Visit EuphoniC's Homepage Send EuphoniC a Private Message
Lucas snackar om att vill ha högtalare och förstärkare i sitt rum, jag börjar kallsvettas när han pekar på dyra prylar i hifitidningar.






/Jonas


Hemma hos mig | Klubbmästare för HiFi Norr - Kontakta mig för mer information.
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/09/08 :  23:13:13  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Tycker han ger tummen upp för Pront Pro'n

Det är aldrig för tidigt att ge dem egna prylar...

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Creative Audio
Member

2547 Posts

Posted - 2005/09/09 :  00:21:24  Show Profile  Visit Creative Audio's Homepage Send Creative Audio a Private Message
Som man själv kan ha nytta av ......
//W

++ äger och driver Creative Audio++
++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++


http://www.creative-audio.se
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/09/09 :  03:24:42  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Finns väl en del fördelar med att ha genemsamma intressen... och musikintresset hos lillan kommer inte enbart från mig.
Dock får jag ensam stå för prylintresset... Men det göt jag så gärna

Nå, hur långt ifrån trädet faller äpplet ?

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2005/09/09 :  08:51:06  Show Profile Send Circlomanen a Private Message
Min lilla Binne-Bus säger ofta samma som Pappa: Jag vill ha SÅÅÅÅ stora bashorn och gör en stor målande gest med armarna. Han har sett bilderna på nätet av folk som kryper in i mynningen på Imperial horn.

Mycket stolt Pappa!!!!

(vettskrämd Mamma!)


Zalve: Bra litteratur för en liten tjej! "Stortljud"!!!

Edited by - Circlomanen on 2005/09/09 08:54:17
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000