HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Ekorrar
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2005/09/03 :  17:20:39  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
Stod ute på min balkong denna afton och lyckades fånga dessa två små gnagare som satt i trädet precis utanför... gullig små rackar.








Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com

f95toli
Member

4209 Posts

Posted - 2005/09/03 :  17:35:03  Show Profile Send f95toli a Private Message
Denna bild togs när jag var i Slottskogen för några veckor sedan.


Ekorrar är snabba, jag hade ca 10s på mig att få upp obejktiven, fokusera och sedan ta bilden; detta var för övrigt den enda bild jag han ta innan den sprang iväg.
Tyvärr är där lite skakninskoskärpa pga 250 mm handhållet
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2005/09/03 :  22:24:08  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message
Ekorrar är söta o inteligenta små varelser
Här kommer en bild på ett gäng chipmunks som bodde vid en av utsiktsställena vid Moun St Helen (Seattle USA)

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

Fisksmisk ola
Member

1763 Posts

Posted - 2005/09/03 :  22:32:55  Show Profile  Visit Fisksmisk ola's Homepage Send Fisksmisk ola a Private Message
Tobbe L, jag har varit i närheten av det och kollat chipmunks , de är ju väldigt söta! Och de var ganska tama de vi stötte på, man kunde mata dem på någon meters avstånd. Eftersom de heter Chipmunks så fick de såklart chips

Euroline - T-Amp - DIY
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000