HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Märkesforum suger!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/09/02 :  01:25:05  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
Blev lite intresserad av 1st Linn Classik (cd+stärkare)

~15 trådar på sid.1 sen mars 2005.

Vad är poängen med märkesforum om inget händer?

Likaså INO-forumet. Noll action...



Kina-HiFi kanske skulle haft en egen forum-del... men Linn ser sällan trådar om Linn numera...




Edited by - m_persson79 on 2005/09/02 01:27:27

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/09/02 :  02:22:03  Show Profile Send Ayn a Private Message
Det beror högst troligen pga att i princip allt snack om Linn förs på det svenska Linn-forumet istället.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7378 Posts

Posted - 2005/09/02 :  17:43:51  Show Profile Send FBK a Private Message
quote:
Vad är poängen med märkesforum om inget händer?

Och jag undrar, varför blev det så tyst när väl Ino fick en egen avdelning? Innan så vad det raka motsatsen.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2005/09/04 :  00:04:53  Show Profile Send mayro a Private Message
FBK
troligen beror det på att då man SJÄVMANT kan hämta info så finns där väldigt lite intresse för ino audios högtalare totalt sett av den större massan av hifiintreserade på detta forumet..

och dom redan inospelande befinner sig mera på faktiskt.se där "man" har samlat i stort sett alla ino audios kunder och anhängare. (sagt UTAN elak mening!) på samma forum.

Sedan tror jag våra klubbstugor har gjort mycket gott. Så vi kanske lite mer blir personliga vänner med ALLA oavsett vad vi lirar för burkar eller stärkare osv.

I våran stuga finns INGA som blir utanför PGA att man har färgat, ofärgat,eller transparent ljud eller kablar.
Hos oss har vi bara skoj.. Samt hjälper varann hejdlöst med humor liggande i bakgrunden om man så får sitt system sågat rakt av o får köpa allt nytt..

men FBK, Detta är vad jag tror nu enbart..


Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page

m_persson79
100.000-klubben

787 Posts

Posted - 2005/09/07 :  00:26:25  Show Profile Send m_persson79 a Private Message
Tycker fortfarande att märkesforum suger - fyller ingen funktion alls.

Jag vill läsa om Linn & INO under hifi-, nyheter, hårdvara & etc..

Finns det nån poäng med märkesforum?

Kina vs INO vs Linn,, hello!
Go to Top of Page

Zalve
Nerikes Audiofiler

18938 Posts

Posted - 2005/09/07 :  00:44:57  Show Profile  Visit Zalve's Homepage Send Zalve a Private Message
Nyheter är väl nyheter,, oavsett vilket märke det gäller.

"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Go to Top of Page

guldfisk
Semesterfirare

899 Posts

Posted - 2005/09/07 :  13:47:51  Show Profile  Visit guldfisk's Homepage Send guldfisk a Private Message
Jag tycker det finns större anledning att ha ett ino-forum än ett linn-dito. Ino-diskussionerna tenderar att korrumpera trådar (=glida OT) på ett sätt som få andra märken/förhållningssätt. Dessutom har det ibland varit lite svårt att få tag på information om Ino, i synnerhet som inte alla är så benägna/duktiga på att använda sökfunktionen här eller på faktiskt.se. Linn-forumet anser jag kan återföras till HiFi.

...perspektiv...
.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000