HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Min nya favvo platta med "tunggung" !!!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

ers
Member

194 Posts

Posted - 2005/08/30 :  16:22:14  Show Profile Send ers a Private Message
Hej !

Ville bra tipsa om det svenska bandet Freak Kitchens nyaste platta "Organic". Det är fruktansvärt bra enligt mig. Relativt bra inspelning tycker jag att det är oxå.

Gillar man Dream Theather, Pantera, Metallica osv. så bör man ta sig en lyssnare på denna platta.

REKOMENDERAS VARMT !!!

Mvh Anders

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/08/30 :  20:29:36  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Freak har gjort minst 5-6 platter o jag håller med ESL

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/08/30 :  20:39:04  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Tror jag fått höra dem hos dig Johan. Ännu en anledning att ta mig en tur ner igen snart ;)

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2005/08/31 :  09:03:20  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message
Freak Kitchen har du aldrig lyssnat på här , dom kan vara ganska knepiga så det är inget man demar med. Kvaliten är lite så där ibland med. men musiken är kalsbra !

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

vemsom
Member

6618 Posts

Posted - 2005/08/31 :  10:56:44  Show Profile  Visit vemsom's Homepage Send vemsom a Private Message
Jag spelade juh primus för dig. De är rätt galna de med ;)
Okej. Men ännu roligare isåfall.

// fd. Klubbmästare och grundare av eoJeud // fredrik@vemsom.se / www.vemsom.se - - - DIY or DIE! - - -
// Min "läggning"
Go to Top of Page

Mikaell
Member

1046 Posts

Posted - 2005/09/02 :  22:52:14  Show Profile Send Mikaell a Private Message

quote:
Jag spelade juh primus för dig

My name is MUD!!! Världsklass!

Till Topic:
Personligen tycker jag att Appetizer(stavning..) fortfarande är det klart bästa Ia med vänner har släppt på skiva.

Men den senaste är det gott gung i.

/Mikaell.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000