Author |
Topic |
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
|
Gus
RödaTråden vinnare April-lurare
3570 Posts |
Posted - 2005/08/26 : 15:48:10
|
Jag har ju ett par av dom skivorna
|
|
|
vemsom
Member
6618 Posts |
|
ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben
8776 Posts |
Posted - 2005/08/26 : 16:01:40
|
Oh, f*n!
Skyller på att jag inte har enda enda Stones skiva... Det enda jag har är några stackars låtar i mp3-format på datorn med ljud modell som ligger undangömda och har säkerligen inte spelats på 3 år eller så, gamla synder kan man säga...
Inte för att jag har nåt emot Stenarna, har bara inte köpt nån skiva... |
Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!HiFiForum.nu's Artikelregister | Regler |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2005/08/26 : 16:18:00
|
Jaha - där ser man
Trots att jag har åldern inne och gillar ett och annat av det de gjort har jag aldrig varit någon stor fantast. Det fick jag sota för ikväll/idag
Tur att inte alla Röda Trådar handlar om musik
/ Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
Edited by - Jörgen_G on 2005/08/26 16:21:01 |
|
|
Zalve
Nerikes Audiofiler
18938 Posts |
Posted - 2005/08/26 : 16:23:51
|
Det där ledtrådarna på slutet, var i min stil,,, Hade ALDRIG klarat att fixa Rolling Stones, fast varför googlade man inte lite för ? |
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd" |
|
|
Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare
8011 Posts |
Posted - 2005/08/26 : 16:26:30
|
Jo, hal - en sak till:
När du startade tråden, var det då en Det-här-grejar-de-lätt-tråd som sk*t sig vad det led. Eller visste du att du klurat till det ordentligt genom att anknyta till några av deras mindre vanliga (i all fall för mig) skivorna?
/ Jörgen G |
Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system. Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen. |
|
|
Draken
Member
1550 Posts |
Posted - 2005/08/26 : 16:45:22
|
Hummmmmm!
Tack för en mycket svår tråd. Jag diggar Beatlarna, så detta hade jag inte en aaaning om. Inte en platta med dom hemma.
Men den va/är bra. Så skall dom va (trådarna), bara liiiite lättare. |
|
|
hal
RödaTråden vinnare
4171 Posts |
Posted - 2005/08/26 : 18:45:40
|
quote: Jo, hal - en sak till:
När du startade tråden, var det då en Det-här-grejar-de-lätt-tråd som sk*t sig vad det led. Eller visste du att du klurat till det ordentligt genom att anknyta till några av deras mindre vanliga (i all fall för mig) skivorna?
Jag misstänkte att flertalet av lösarna inte skulle ta tråden, däremot trodde jag att det skulle finnas några som var förtrogna med Stones. Dessa skulle haja till för ordet undercover. Eftersom det var ett svårt ämne tog jag titlarna rakt av och lät ledtrådarnas låttitlar börja med dom.
Som sagts tidigare alltid svårt att veta hur svåra trådarna är. |
Veckans skiva, här ! |
|
|
Topic |
|