HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 Engelholm Audio har mailproblem...
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2005/08/23 :  09:06:47  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Engelholm Audio är tekniskt förlorad. Hemmadatorn saknar internetuppkoppling och när internetkoppling väl fungerar är mailen nere.

Min domänhost skriver
quote:
De problem som började i tisdags (förra veckan, EA's anm) kväll är ännu inte lösta. Mailtjänsten fungerar emmellanåt men ändå långt ifrån tillfredsställande. Givetvis gör vi allt för att åtgärda problemen och återkommer med nya besked så fort vi har mer information.
Jag har minst 5 mail som ligger och väntar på svar, svar som jag lovar skicka snarast jag kan.

Jag hoppas ni läser detta och förstår att jag gör vad jag kan för att väntetiden skall bli så kort som möjligt.


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!

TNT
Member

204 Posts

Posted - 2005/08/23 :  21:31:18  Show Profile Send TNT a Private Message
big news here ....

Jag postar, alltså finns jag
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.34 sekunder. Snitz Forums 2000