HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Väg-värket föregår med gott exempel
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2005/08/17 :  21:03:49  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Jag drömde att jag satt i bilen på väg hem från Stockholm, och precis när motorvägen gick in i Örebro och 90km/h blåste det om en vit SAAB som det stod "Vägverket Konsult" på.

Nyfiken på bilen så hakade jag på, jag var lite less på att ligga och fisa, skraj för poliser med laser, men jag tänkte att med en Vägverks-bil som spårare skulle det nog inte vara några problem.

Eftersom Vägverket ofta tjatar om noll-vision, och hastigheter på våra vägar tyckte jag att det var ett synnerligen gott exempel av Vägverks-anställda att i tjänstebil ligga i 150Km/h på 90-väg. Jag krafsade efter tjejens digitalkamera som låg i handskfacket, lyckades få igång den, men vet inte om det blev några vettiga bilder på bilen.
Den svängde av från E20 mot E18 Oslo.

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.36 sekunder. Snitz Forums 2000