HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Slutsteg Quad 909 **SÅLD**
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Joacim
Member

337 Posts

Posted - 2005/08/16 :  19:09:34  Show Profile Send Joacim a Private Message
Nu säljer jag mitt utomordentliga slutsteg Quad 909 pga uppgradering.

Topptestad bla i What HiFi: http://www.iaguk.com/quad/whathifi909.gif Den har också fått ett flertal andra starkt positiva recensioner!

Slutsteget ligger på 2*140W och är kompakt i storleken. Det spelar avslappnat åt det varma, mjuka hållet (rör!?) men ändå med en förmåga att ta tag i både bas och musik samt ge en hög upplösning. Klarar på ett bra sätt att driva tuffa laster, då det är framtaget bla för att klara av Quad's elektrostater.

Den är inte 1 år gammal (garantier kvar och kvitto finnes), perfekt inspelad med endast runt 350-400 timmars speltid.
Kondition och skicket är på topp, utan en minsta repa samt försiktigt öppnad originalkartong.
Medföljer gör 4 st passande Sonic Design dämpkuddar.

Nypris för allt 12.300:-
Mitt pris 8.500:-
Finns i Stockholm.

*** Ett antal intressenter har hört av sig, så troligen får jag det sålt under veckan. Om ev. intresse finnes, hör av Dig innan det är försent! ***

Boulder, Ayre, Avalon, Cardas and NCA forever!?

Edited by - Joacim on 2005/08/29 09:26:02
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000