HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Harald Faltermeyer
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Spiffy
Member

124 Posts

Posted - 2005/07/19 :  17:48:58  Show Profile  Visit Spiffy's Homepage Send Spiffy a Private Message
Frågade för länge sedan om någon visste var man kunde köpa Harald Faltermeyers Axel F. Fick ett svar till någon webshop har jag för mig. Kan tyvärr inte hitta den tråden dock. Kunde vid det tillfället inte köpa över nätet.
Testade nu att köpa från Amazon, men fick ett mail om att de inte hade den, trotts att den fanns på deras hemsida
Så om någon vet var jag kan få tag på den, så är jag tacksam för tips.

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/07/19 :  18:08:43  Show Profile Send Ayn a Private Message
Finns drösvis med Axel F-singlar på ebay!

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Roq
RödaTråden Vinnare

2892 Posts

Posted - 2005/07/19 :  18:12:39  Show Profile Send Roq a Private Message
Om du kan tänka dig hela albumet (med Axel F) så finns den ny på Amazon för ca 45:- sen brukar det tillkomma ca 25-30kr i frakt men oftast är det snabba leveranser (ofta lika snabbt som inom Sverige)

http://www.amazon.com/gp/product/offer-listing/B000002O1V/qid=1121789202/sr=8-3/ref=pd_bbs_3a//102-0076897-0178527?condition=all

Edited by - Roq on 2005/07/19 18:13:34
Go to Top of Page

Spiffy
Member

124 Posts

Posted - 2005/07/19 :  18:17:54  Show Profile  Visit Spiffy's Homepage Send Spiffy a Private Message
Det är denna skivan jag vill ha

Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/07/19 :  18:44:37  Show Profile Send Ayn a Private Message
Spiffy, ah! En till som fattat att den är bra!

Jag kan säga att jag letade i ca 7 år innan jag hittade den på ebay för nåt halvår sen. Du hittar den sannolikt inte någon annanstans, om ens där.

Med tanke på att den är så svår att få tag på skulle jag kunna ordna en kopia utan alltför dåligt samvete, förstår dock att det är the real thing du vill ha...men PM:a mig om du vill ha en kopia medan du letar om inte annat.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2005/07/19 :  18:54:48  Show Profile Send Ayn a Private Message
Efter att ha tittat runt lite igen nu på eBay hittade jag några exemplar trots allt. Beståndet verkar ha blivit bättre! När jag köpte mitt exemplar var jag den enda budgivaren så du behöver nog inte oroa dig för alltför många att buda mot.

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4748166058&category=307&ssPageName=WDVW&rd=1

...och vinyl:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4728156540&category=306&rd=1

Go to Top of Page

Spiffy
Member

124 Posts

Posted - 2005/07/19 :  21:04:35  Show Profile  Visit Spiffy's Homepage Send Spiffy a Private Message
Tack Ayn!
Tyvär blev det så här

This item may not ship to your location!
The seller has not designated that they will ship to your location. Before submitting your bid or offer, please contact the seller in order to ensure that they are willing to ship to your location.

Skickade ett mail till säljaren, får se om det går att lösa.
Går det inte att lösa, så får du ett PM
Tack för hjälpen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000