HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Nyheter och HiFi-kalendern
 State of the Art - Bluenotes Demidoff Silver Amp
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Audio Concept
Member

981 Posts

Posted - 2005/07/15 :  11:06:36  Show Profile  Visit Audio Concept's Homepage Send Audio Concept a Private Message
En av sommarens, och vi gissar höstens med, - höjdpunkter har precis anlänt. Vi snackar 42kg italiensk lyxhifi, i formen av integrerade Bluenote Demidoff Silver, som levererar upplösning och framför allt totalkontroll av sällsynt upplevd kvalitet.



Demidoff är en mycket speciellt konstruktion, och ses här tillsammans med reference cd'n Stibbert Mk II, tube. Läs gärna pdf filen angående Demidoff; http://www.audioconcept.se/img/Dem/demidoff-doc.pdf

För dig som letar det bästa, är Demidoff ett måste på listan...


mvh, Audio Concept, Robert



mötesplatsen för verkligt musikintresserade... - sveriges största och ledande specialbutik för hifi och high-end

www: www.audioconcept.se butik: Södra Agnegatan 29, 112 29 Stockholm tel: 08 6507250 --- Följ oss på Twitter - Bli ett fan på Facebook - Få vårt Nyhetsbrev

Edited by - Audio Concept on 2005/07/15 11:08:14

Jörgen_G
Medlem i AÖ RödaTråden vinnare

8011 Posts

Posted - 2005/07/15 :  15:30:11  Show Profile  Visit Jörgen_G's Homepage Send Jörgen_G a Private Message
Som alltid i detta skede vid presentationer av nya produkter blir jag väääldigt nyfiken på vilken investering som denna läckerbit tarvar...

/Jörgen G

edit: Det står ju på Audio Concepts hemsida - borde ha tänkt på det

Mina grejor kan man läsa om i min tråd i Medlemmarnas system.

Hen är ett förvånansvärt praktiskt och användbart pronomen.

Edited by - Jörgen_G on 2005/07/15 15:33:23
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000