Kan ev. avyttra min TEAC trio hellre än att den står och samlar damm. Den är i "mint condition" och består av: A-BX10 Integrerad balanserad förstärkare 3500kr VRDS-8 CD-spelare med TEAC:s erkänt bra VRDS-mekanik 3500kr T-X3000 Tuner *såld* Spider rack *såld*
TEAC CD + stärkare 6000kr. Även bud mottages. Kan även säljas styckvis.
Mayday, jag har samma uppfattning! Det sägs vara en Thule-konstruktion... är iaf mkt nöjd med både den och CD:n. Tunern fyller även den sin funktion som Tuner...
Enligt Thule själva är den tillverkad i deras fabrik. Fullt balanserad är den också. Och den låter fint! Vad jag vet så har ju Teac ingen fabrik i danmark, det är lite svårt att se men det står "Made in Denmark" på den. http://bildarkiv.hififorum.nu/konraqu/teac_back_large.jpg
De brukar begära strax under 5000kr för denna typ av stärkare, om man i praktiken kan få ut det är kanske mer tveksamt. Men det är helt klart en burk som betingar mer än några hundralappar.... ;-) Om du har seriöst intresse så skicka ett PM så kan vi ta en dialog....
Ingen fjärr till stärkaren, dock till CD:n..... MkII har fjärr men jag är inte säker på att hifi-kritikerna såg det som någon direkt fördel med fjärren. Har i bakhuvudet att jag såg en test om detta en gång i tiden.