HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 *SÅLD * Yamaha RX-V450 ( titan )
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mattias S
Member

461 Posts

Posted - 2005/06/30 :  21:45:39  Show Profile Send Mattias S a Private Message
Säljer min Yamaha RX-V450 *titan* hemmabioreciever pga ändrade omständigheter. Inköpt hos hemmabiobutiken.se för ca 6 månader sedan och är aldrig ( ! ) använd. Den är alltså sprillans ny. Om någon undrar varför så har jag inte haft några högtalare att koppla in så tiden har gått utan att jag tänkt på det.

Låda, manual, tillhörande kablar och kvitto finns givetvis. Kan skickas via t ex bussgods. Nypris vid inköpstillfälle: 2580kr. Nu: 1800kr

Mvh // Mattias

Anläggning: imac 27" - Audirvana Plus - Supra usb cable - Resonessence Labs Concero HP DSD hörlursförstärkare / dac - B&W P7 Wireless

Edited by - Mattias S on 2005/07/03 18:20:56

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2005/06/30 :  22:22:15  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message
Den här modellen hade inte någon auto-kalibrering med mic?

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

Mattias S
Member

461 Posts

Posted - 2005/06/30 :  22:28:31  Show Profile Send Mattias S a Private Message
Gaffa: Det stämmer. RX-V650 är den billigaste med den funktionen ( om jag inte missminner mig ).

Mvh // Mattias S

Anläggning: imac 27" - Audirvana Plus - Supra usb cable - Resonessence Labs Concero HP DSD hörlursförstärkare / dac - B&W P7 Wireless

Edited by - Mattias S on 2005/06/30 22:31:00
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.28 sekunder. Snitz Forums 2000