HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 QLN 606 och 600 **Ej till salu längre**
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stereo Audio
Member

674 Posts

Posted - 2005/06/04 :  16:22:03  Show Profile Send Stereo Audio a Private Message
**Ej till salu längre!**

Hej!

Säljer det här paret QLN 606 med Soundcare Superspikes. De är nästan som nya, toppskick. Ljudet lutar åt det mjuka hållet, och de har bra med resurser om man vill spela lite högre. Fin bas speciellt enligt mig. Jag skickar med skumproppar för att sätta i basreflexporten. En "hylsa" och en inre plugg så man kan justera efter sina rumsförutsättningar.

Går att fylla med mer vikt om man vill, men de är i originalskick nu och tomma på extrafyllning. Jag har originalemballage och de kan skickas utan problem. Säljes helst tillsammans med centern.

Nypris: 8260 kr
Nu: 4900 + frakt eller byte! Eller hämtas i Luleå.

Bytesförslag: Projektor t.ex.; Infocus ScreenPlay 5000, Panasonic PT-AE500, Sanyo PLV-Z3, VHS-spelare, Tiger-plagg (30:32 och S/M), 32"-TV, Minimoto, DVD'er

Har center i samma serie, QLN 600. Jag tänkte mig 1900 kr eller bud på den. Säljes helst tillsammans med frontarna.

Kontakta mig för mer info eller provlyssning, är för tillfället uppställda och ikopplade, så kom förbi och lyssna! Ring innan: 076-803 17 53 Står i Luleå.

Mail: kawill@gmail.com
Tlf (efter 18 vardagar, 15 helg): 076-803 17 53

Vänligen/Kalle Sandström

_ _ _ _ _ _ _
Kalle Sandström
Dalagatan 2
972 42 Luleå

TLF: 076-803 17 53 (Ring helst efter 18, eller skicka ett SMS!)

Stereo Audio

Edited by - Stereo Audio on 2005/12/08 11:37:28
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000